Handgemaakt

Het nieuwe wiegje van tante Godelief is aangekomen! Ze heeft er een hemeltje en bekleding voor gemaakt en een prachtig patchwork dekentje. Ik ben verliefd! Meteen het mooiste hoekje van ons huis 🙂 Zelf maakte ik een groter dekentje voor in het grote bedje. Ik gebruikte wafelstof in de aard van de populaire koeka-dekentjes maar combineerde die met een vintage Annika Malmstrom stofje uit een doos met stoffen van mijn mama. Met het laatste restje maakte ik een kussentje voor de hondjes.

Van een vriendin van mijn moeder kreeg ik ook een heel mooi gebreid setje van poncho, mutsje en sokjes, maar dat ga ik over een paar maanden tonen als de baby het aan heeft.

Ik prijs mij vaak gelukkig met die paar lieve mensen om ons heen die er zo voor ons zijn en mee naar ons kindje uitkijken. 🙂

Leave a comment